موقعنا الجديد ARBDUDE.COM لتحميل العاب الكمبيوتر ، اول موقع عربي مصري آمن وسهل وسريع لتحميل العاب الكمبيوتر مجاناً.

تحميل لعبة محاكي محطة البنزين Pumping Simulator 2 للكمبيوتر

في هذه المقاله سوف نعرفكم علي طريقة تحميل لعبة Pumping Simulator 2 او لعبة محاكي محطة البنزين للكمبيوتر برابط مباشر من ميديا فاير وتورنت سريع.



في لعبة محاكي محظة البنزين او لعبة Pumping Simulator 2 تبداء اللعبه كـ رجل اعمال ورث سيارات كلاسيكيه من جده ، تقوم باستثمار السيارات القديمه الكلاسيكيه وتبيعها لتشتري قطعه ارض وتفتح محطة بنزين في منطقه مهجوره  وتبداء العمل فيها وتطويرها وشراء معدات لها.

تحميل اللعبة مجاناFREE

اضعط علي الزر بالأعلي للقفز الي القسم الخاص بالتحميل بشكل مباشر بدو الحاجه الي قراءة المقاله بالكامل للتسهيل علي مستخديمنا.

تحميل لعبة محاكي محطة البنزين

هتبني وترقي من الصفر للنجاح: ابدأ بتحويل محطتك من الأول للأخير عن طريق بنائها وتوسيعها وتطويرها لتوصلها لمستوى الريشة. ابدأ بمضخات البنزين القديمة وانتقل لمضخات البنزين الأحدث والأعلى جودة. قم بتطوير محطتك عشان تقدر تستوعب أكتر مضخات وتزود أرباحك.



تنويع خدماتك: الموضوع مش مقتصر على ضخ البنزين بس! هتجذب عملاء أكتر وتزيد إيراداتك عن طريق تقديم خدمات مختلفة. اعمل محل بقالة جوة المحطة عشان تلبي احتياجات العملاء الجياعين. وتوفر خدمة غسيل العربيات من الدرجة الأولى عشان تحافظ على نظافة السيارات. وبني حمامات عشان تضمن الراحة والراحة لكل الزوار.

تحميل لعبة Pumping Simulator 2

تخصيص وتطوير: اطلق العنان لإبداعك وخلي محطة البنزين اللي عندك مميزة. خلي شكلها حلو عن طريق الزخارف الجذابة والتطويرات العملية. وخلي الجو فيها فريد وجذاب عشان العملاء يرجعوا عشان ياخدوا أكتر.



وضع الاستراتيجية والإدارة: باعتبارك راجل أعمال ذكي لمحطة البنزين، إدارة الوقت مهمة جدًا. ممكن تتعب في ساعات الذروة والعملاء بيتوقعوا خدمة سريعة. حدد أولويات المهام بحكمة عشان تخلي الكل راضي ومبسوط. واستعن بموظفين ماهرين عشان يساعدوك في العمليات المختلفة وتشوفهم بيوصلوا لأعلى مستويات الكفاءة.

مواصفات تشغيل اللعبة

ملحوظة: قبل التحميل ، يجب ان تتاكد ان مواصفات جهازك يتطابق او اعلي من الحد الادني لمتطلبات تشغيل اللعبه لتحصل علي اداء وتجربة لعب سلسة وممتعه.

مواصفات الحد الأدني

نظام التشغيل: ويندوز 7
المعالج: ثنائي النواة بسرعة 2 جيجا هرتز أو أفضل
الذاكرة: 4 جيجابايت رام
الرسومات: Intel HD 520 أو Nvidia GT 730 أو AMD R7 240 أو أفضل
دايركت اكس: الإصدار 11

تحميل اللعبة تورنت ورابط مباشر سريع للكمبيوتر

ملحوظة: إذا حصلت على أي أخطاء dll مفقودة ، فتأكد من البحث عن مجلد _Redist أو _CommonRedist وتثبيت Directx و vcredist وجميع البرامج الأخرى في هذا المجلد. أنت بحاجة إلى هذه البرامج لتشغيل اللعبة ، تأكد من النقر بزر الماوس الأيمن فوق exe وتحديد "تشغيل كمسؤول" دائمًا إذا كنت تواجه مشكلات في حفظ اللعبة. قم دائمًا بتعطيل برنامج مكافحة الفيروسات قبل استخراج اللعبة لمنعها من حذف ملفات الكراك.

معلومات عن ملف التحميل

اسم اللعبة: Pumping Simulator 2
الاصدار: v0.1.26
حجم اللعبة الاصلي: 5.9 GB
حجم اللعبة ريباك: 1.6 GB
نوع اللعبة وتصنيفها: محاكاة
تقييم اللعبة علي Steam: ايجابي
تاريخ انشاء اللعبة: 12 Sep, 2023
مطور وناشر اللعبة: Lance Games
بعد تجربة اللعبة من موقعنا، اشتريها حتي تدعم مطور اللعبة Buy Pumping Simulator 2 Steam


من 1Fichier

ملف Torrent

مباشر Torrent Magnet

تحميل اللعبة بملف تورنت 1.6GB
تعليقات